​‘TEGV’e 25 Bin Kitap Bağışı Kampanyası’nın İkinci Etabı Başladı

0

Maylo ve Migros’un, çocuklara okuma sevgisi aşılamak ve daha fazla çocuğun kitaba erişimini sağlamak amacıyla düzenlediği “TEGV’e 25 Bin Kitap” kampanyasının ikinci etabı başladı.

Eylül ayı sonuna kadar devam edecek kampanyanın ikinci etabı ile Migros mağazalarında satılan özel tasarlanmış Maylo ürünlerinin geliri ile Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na (TEGV) hediye edilecek 25 bin kitaba ulaşılması hedefleniyor.

Kalite ve hesaplılığı bir arada sunan Maylo’nun gıda perakendesinin öncü şirketi Migros ile Haziran ayında başlattığı ve iki etap olarak planlanan ‘TEGV’e 25 Bin Kitap’ kampanyasının ikinci etabı eylül ayı ile birlikte başladı. İlk etabında TEGV’e hediye edilecek kitapların büyük bir kısmının karşılandığı kampanyanın ikinci etabı ile 25 bin kitaba ulaşılması hedefleniyor.

Türkiye’nin 81 ilindeki Migros mağazalarında geçerli olan proje kapsamında özel tasarlanmış Maylo 30’lu tuvalet kağıdı, 10’lu kağıt havlu ve 2’li dev havlu satışlarından elde edilecek gelirin bir kısmı ile Türkiye genelinde binlerce çocuğun kitap okumasına katkıda bulunuluyor.

Kampanyanın ilk döneminden son derece memnun kaldıklarını belirten Lila Group CEO’su Alp Öğücü, “Kampanyamıza ilgi gösteren tüm müşterilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Geleceğimiz olan çocuklarımızın nitelikli eğitim alma haklarına bir nebze de olsa katkıda bulunmuş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Kampanyamızın ikinci dönemi ile 25 bin kitaba ulaşmak en büyük arzumuz. Çünkü inanıyoruz ki ‘Bir çocuk değişir, Türkiye gelişir…’”

Detaylı Bilgi için:

Bersay İletişim Danışmanlığı

Göknur Acar Erbakış – goknur.acar@bersay.com.tr/ 0553 604 64 10

Nihan Karaköz Büyükkezer – nihan.karakoz@bersay.com.tr / 0531 231 01 78

Maylo Hakkında:

Lila Group’ un Türkiye’deki kullanıcılarının beğenisine sunduğu orta segment markası Maylo, kurumun yenilikçi ve samimi markası olarak konumlandırılıyor. Kağıt sektöründeki ilk sosyal sorumluk projesi olma özelliğine sahip Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) iş birliği çerçevesinde, Kasım 2010’dan bu yana Maylo ürünlerinin satışından elde edilen gelirin bir kısmını Türkiye Eğitim Gönülleri Vakfı’na aktarılıyor. Bugüne kadar 20 binden fazla çocuğunun eğitimine katkıda bulunan Maylo, satışlarıyla her geçen gün daha fazla çocuğa ve yeni projeleriyle eğitime katkı sağlamaya devam ediyor.

Lila Group Hakkında:

Kökleri 100 yıl öncesine dayanan Lila Group, 2006 yılında yatırım kararı almasıyla yüzde yüz yerli sermaye ile 2007 yılında Çorlu’da dünya standartlarında temizlik kağıtları üretme vizyonuyla üretime başladı. 2012 yılında yapılan yeni yatırımlarla faaliyet alanını genişleten Lila Group, şu anda 140 bin metrekarelik alanda, 150 bin ton kapasite ile sadece Türkiye’nin değil, Doğu Avrupa, Ortadoğu, Kafkaslar ve Afrika bölgelerindeki tek kampüs içindeki en büyük kağıt üretim tesisi olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Bugün yaklaşık 1,5 Milyar TL’lik Türkiye Temizlik Kağıtları pazarı toplamında %12 pazar payının sahibi olan Lila Group, Türkiye’deki kullanıcılarına Sofia, Maylo, Berrak ve Nua Prefessional markaları ile ulaşırken dünyanın dört bir yanında yer alan 71 ülkeye yarı mamul ve mamul ihracatı yaparak ülke ekonomisi için katma değer sunmayı sürdürüyor.

Share.

Comments are closed.